FAQ Schoolreisje

Kan ik mijn schoolreisreservering wijzigen?

Je kunt de reservering altijd verplaatsen. Tot 2 weken voor de gereserveerde datum kun je het schoolreisje kosteloos annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@julianatoren.nl.

Hoe gaat het met de lunch?

De lunch kunnen jullie als groep ophalen. Welk horecapunt dit is, wordt verteld bij de hoofdkassa.

Is het pretpark veilig voor kinderen?

De veiligheid van de kinderen staat bij ons voorop. De attracties zijn gecertificeerd en gekeurd. Het is niet mogelijk dat kinderen ongemerkt het park verlaten. Zijn er kinderen die wel het park willen verlaten, dan brengen wij je daarvan op de hoogte.

Op welke dagen kan er een schoolreisje geboekt worden?

Op iedere maandag tot en met vrijdag op openingsdagen tijdens seizoen 2025 zijn scholen van harte welkom, behalve op feestdagen en tijdens schoolvakanties. We willen je wel vragen je schoolreisje van tevoren te reserveren, zodat we rekening kunnen houden met jullie komst.

Wie kunnen er gebruik maken van het schoolreisje?

Basisscholen, BSO’s, peuterspeelzalen en kinderdagverblijven kunnen gebruik maken van het schoolreistarief.

Online reserveren en betalen van jullie schoolreisje

Het schoolreisje kun je veilig en snel online reserveren. De betaalmethode hierbij is middels factuur. Het verplaatsen van een schoolreisje is altijd mogelijk. Je ontvangt 2 weken voor de gereserveerde datum de factuur. Het is mogelijk om de reservering tot die tijd kosteloos te verplaatsen.

De consumptiebonnen voor koffie of thee, eventuele bonnen voor een compleet arrangement en de terugkomkaartjes liggen op de dag van de schoolreis voor de contactpersoon klaar bij onze hoofdkassa.

Als het aantal personen op de dag van het schoolreisje afwijkt van het opgegeven aantal bij de online reservering, dan wordt dit bij de hoofdkassa verrekend.

Kan je ook op een andere manier als online je schoolreisje reserveren?

Het is ook mogelijk om je schoolreisje per e-mail te reserveren en bij aankomst bij de hoofdkassa te betalen. Het totaalbedrag van het schoolreisje kan bij aankomst per pin of contant aan de hoofdkassa voldaan worden. De consumptiebonnen voor koffie of thee, eventuele bonnen voor een compleet arrangement en de terugkomkaartjes liggen voor de contactpersoon klaar bij onze hoofdkassa.

Waar kan ik een omroepinstallatie en EHBO-post vinden?

De omroepinstallatie en de EHBO-post vind je bij het Suikerspinhuisje tegenover de Julianatoren.

Kunnen de kinderen hun jassen en tassen ergens opbergen?

Willen de kinderen hun jassen of tassen even kwijt, dan kunnen deze opgeborgen worden in één van de bagagekisten voorin Jul’s Picknickbos. Van deze kisten kun je kosteloos gebruiken maken.
De bagagekisten kunnen niet gereserveerd worden en zijn niet afsluitbaar.

Zijn er kluisjes aanwezig?

Er zijn kluisjes ter beschikking voor het veilig opbergen van persoonlijke of waardevolle spullen. De kluisjes vind je bij de toiletten bij de ingang van het pretpark. De kosten voor het gebruik zijn € 2,00 per keer. Koningin Juliana Toren B.V. is niet verantwoordelijk voor eventuele diefstal, schade of verlies van je bezittingen.

Let op: De kluisjes kunnen niet onbeperkt geopend en gesloten worden. Per opening/sluiting van de deur betaal je € 2,00. Bij verlies van de sleutel bedragen de kosten voor een vervangende sleutel € 5,00.

Kun je ook picknicken of zelf etenswaren meenemen?

Willen jullie lekker picknicken en genieten van zelf meegebrachte etenswaren? Ga dan naar Jul’s Picknickbos, daar staan de picknicktafels voor jullie klaar. De picknicktafels kunnen niet gereserveerd worden.

Wat zijn de betaalmogelijkheden indien er wordt gekozen om op de dag van het schoolreisje te betalen bij de hoofdkassa?

Indien jullie het bedrag van het schoolreisje willen betalen bij onze hoofdkassa, dan dient het schoolreisje eerst per e-mail gereserveerd te worden. Het totaalbedrag van het schoolreisje kan bij aankomst per pin of contant aan de hoofdkassa voldaan worden. De consumptiebonnen voor een drankje en koffie of thee, eventuele bonnen voor een compleet arrangement en de terugkomkaartjes liggen voor de contactpersoon klaar bij onze hoofdkassa.